24 листопада 2013 р.

Використання інноваційних технологій


Для сучасної освіти характерним є пошук нових педагогічних можливостей, що пов’язано насамперед з відмовою від традиційного навчання та виховання, з ідеєю цілісності педагогічного процесу як системи, що спирається на теорії загальнолюдських цінностей, гуманізації, особистісно орієнтованого підходу.
Головним критерієм оцінки педагогічної технології є її ефективність та результативність.
Я в своїй роботі використовую ряд інноваційних технологій.

Технологія особистісно орієнтованого навчання
Цілі і завдання:
- розвивати індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини;
- максимально виявляти, ініціювати, використовувати індивідуальний (субєктивний) досвід дитини;
- допомогти особистості пізнати себе, самовизначитися і самореалізуватися.
Позиція вчителя:
- ініціювання суб’єктивного досвіду навчання;
- розвиток індивідуальності кожної дитини;
- визнання індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної людини.
Позиція учня:
- вільний вибір елементів навчально-виховного процесу;
- самопізнання, самовизначення, самореалізація.

Завантажити повністю

Немає коментарів:

Дописати коментар