Для сучасної освіти характерним є пошук нових педагогічних можливостей, що
пов’язано насамперед з відмовою від традиційного навчання та виховання, з ідеєю
цілісності педагогічного процесу як системи, що спирається на теорії
загальнолюдських цінностей, гуманізації, особистісно орієнтованого підходу.
Головним критерієм оцінки педагогічної технології є її ефективність та
результативність.
Я в своїй роботі використовую ряд інноваційних технологій.
Технологія особистісно орієнтованого
навчання
Цілі і завдання:
- розвивати індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини;
- максимально виявляти, ініціювати, використовувати індивідуальний (суб’єктивний) досвід дитини;
- допомогти особистості пізнати себе, самовизначитися і самореалізуватися.
Позиція вчителя:
- ініціювання суб’єктивного досвіду навчання;
- розвиток індивідуальності кожної дитини;
- визнання індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної людини.
Позиція учня:
- вільний вибір елементів навчально-виховного процесу;
- самопізнання, самовизначення, самореалізація.
Немає коментарів:
Дописати коментар