Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання
навчальних
досягнень
учнів початкової школи
(Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №
1009)
Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень
учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних
досягнень, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової. За рішенням педагогічної
ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів 2 класу;
у 2-4
класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво»,
«Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я»,
«Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;
у 1-4
класах з усіх предметів варіативної складової.
Оцінювання навчальних досягнень учнів
здійснюється за 12-бальною
шкалою:
з предметів інваріантної складової освітніх
галузей: «Мови і літератури (мовний і
літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство».
Виявлення рівня навчальних досягнень
учнів відбувається в процесі контролю.
Основними функціями
контролю навчальних досягнень учнів є: мотиваційна, діагностувальна, коригувальна,
прогностична, навчально-перевірювальна, розвивальна, виховна.
Об’єктами
контролю у процесі навчання у
початковій школі є складники предметних компетентностей: знання про предмети і
явища навколишнього світу, взаємозв’язки і відношення між ними; вміння та навички застосовувати засвоєні знання; досвід
творчої діяльності; ціннісні ставлення.
Облік результатів контролю ведеться
учителем/учителькою у Класному журналі і табелях навчальних досягнень.
Структурними компонентами контролю навчальних досягнень учнів є перевірка та оцінювання
результатів навчальної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар