Портфоліо

Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові Порощук
Валентина Павлівна
Дата народження 02.09.1963р.
Освіта. Назва навчального закладу, який закінчив  Вища

Корсунь-Шевченківське педучилище ім. Т.Г.Шевченка,

Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г.Тичини
Фах вчитель початкових класів
Який предмет викладає українська мова, літературне читання, математика, природознавство, основи здоров’я, образотворче мистецтво, трудове навчання, фізична культура
Трудовий стаж 37 років
Педагогічний стаж в даному навчальному закладі 37 років
Кваліфікаційна категорія
Рік встановлення
Звання
Рік встановлення
вища категорія,

1998 р.
вчитель – методист
2008 р.
Підвищення кваліфікації
ЧОІПОПП
31.10 – 17.11. 2012 р.

Робота над проблемним питанням
  • Проблемне питання, над яким поглиблено працюю:
«Розвиток  життєвих компетентностей молодших школярів»

  • Перспективний план роботи над проблемним питанням:
Зміст роботи Термін
виконання
Очікувані результати
Підготовчий етап (вересень 2012 – травень 2013р.)
- Створення картотеки джерел з проблемного питання. Вересень 2012р. Узагальнення методичної бази даних.
- Діагностування учнів. Вересень – жовтень 2012р. Виявлення рівня сформованості соціальних компетентностей учнів.
- Опрацювання навчальних та методичних посібників з проблемного питання. Листопад 2012р. Теоретична підготовка з вивчення засад компетентностей.
- Вивчення рівня навчальних досягнень учнів. Травень 2013р. Виявлення рівня сформованості навчальних компетентностей.
Діагностично-концептуальний етап (вересень 2013 – травень 2014р.)
- Оформлення добірки матеріалів з проблемного питання. вересень 2013р. Підвищення теоретичного рівня знань вчителя.
- Виготовлення буклету з досвіду роботи. листопад 2013р. Пропаганда педагогічного досвіду.
- Відеоматеріали уроків та виховних заходів. грудень 2013р. Пропаганда педагогічного досвіду.
- Завдання для розвитку мовленнєвих навичок учнів. січень 2014р. Практичне застосування мовленнєвих вправ.
- Оформлення добірки матеріалів «Реалізація ідей педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського» лютий 2014р. Використання спадщини великого педагога в навчальному процесі.
- Вивчення рівня навчальних досягнень учнів. травень 2014р. Виявлення рівня сформованості навчальних компетентностей.
Формувальний етап (вересень 2014 – травень 2015р.)
- Робота над практико орієнтованим проектом «Вікно в природу». Протягом н.р. Творча робота учнів по збору краєзнавчого матеріалу.
- Участь учнів в олімпіаді з математики Жовтень 2014р. Результативність роботи з обдарованими дітьми.
- Участь учнів у Всеукраїнському конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика. Листопад 2014р. Результативність роботи з обдарованими дітьми.
- Виготовлення карток з диференційованими завданнями з математики. Січень 2015р. Особистісно орієнтований підхід в роботі учителя.
- Творчий портрет учителя (презентація) Березень 2015р. Пропаганда педагогічного досвіду.
- Участь учнів в конкурсі «Юний декламатор» Квітень 2015 р. Реалізація компетентності «Вміння вчитися»
- Моніторинг навчальних досягнень учнів. Травень 2015р. Реалізація освітніх компетентностей учнів.
Контрольно – узагальнюючий етап (вересень 2015 – травень 2016р.)
- Організація творчої роботи учнів «Мої перші казки». протягом н.р. Оформлення збірки казок учнів.
- Участь учнів в олімпіаді з математики жовтень 2015р. Результативність роботи з обдарованими дітьми.
- Участь учнів у Всеукраїнському конкурсі знавців української мови ім П. Яцика. листопад 2015р. Результативність роботи з обдарованими дітьми.
- Виготовлення різнорівневих завдань з математики. грудень 2015р. Диференційований підхід у навчанні учнів.
- Виготовлення різнорівневих завдань з української мови. лютий 2016р. Диференційований підхід у навчанні учнів.
- Участь учнів в конкурсі «Юний декламатор» квітень 2016 р. Реалізація компетентності «Вміння вчитися»
- Оформлення матеріалів «З досвіду роботи над проблемним питанням». квітень 2016р. Узагальнення досвіду роботи.
- Підготовка учнів до ДПА січень – травень 2016р. Реалізація пізнавальної компетентності «Вміння вчитися».



Науково – методична діяльність



Напрями роботи
Шляхи реалізації
Матеріали, в яких обґрунтовано використовуються освітні та інформаційно-комунікаційні технології. - Дидактичні матеріали з предметів.
- Тестові завдання з предметів.
- Диференційовані завдання.
- Картки для індивідуальних та групових занять.
Участь у професійних та інших педагогічних конкурсах. -Участь у районному та обласному конкурсі «Освіта Черкащини» - Участь в обласному конкурсі на кращу серію цифрових ресурсів
Робота у методичній раді школи, у методичних об’єднаннях школи, співпраця з районним методичним кабінетом, ВНЗ та іншими установами. - Керівник районного методичного об’єднання молодих вчителів початкових класів.
- Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.
- Учасник міжвузівських науково-методичних конференцій ( УДПУ, Уманський гуманітарно-педагогічний коледж).
- Учасник обласних педагогічних читань.
- Член районної творчої групи вчителів початкових класів.
- Член журі районного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика.
Участь у методичних та предметних тижнях. - Доповіді, реферати, лекції, презентації, майстер-класи
Організація та проведення семінарів, майстер-класів. - Відкриті уроки, виховні заходи, майстер-класи, презентації
Підготовка творчого звіту, реферату, доповіді. - Атестаційні матеріали
- Буклет з досвіду роботи.
- Відеоматеріали уроків та виховних заходів.

завантажити зразок портфоліо

2 коментарі: