Загальні відомості
| Прізвище, ім’я, по батькові | Порощук Валентина Павлівна |
| Дата народження | 02.09.1963р. |
| Освіта. Назва навчального закладу, який закінчив | Вища Корсунь-Шевченківське педучилище ім. Т.Г.Шевченка, Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г.Тичини |
| Фах | вчитель початкових класів |
| Який предмет викладає | українська мова, літературне читання, математика, природознавство, основи здоров’я, образотворче мистецтво, трудове навчання, фізична культура |
| Трудовий стаж | 37 років |
| Педагогічний стаж в даному навчальному закладі | 37 років |
| Кваліфікаційна категорія Рік встановлення Звання Рік встановлення |
вища категорія,
1998 р.
вчитель – методист
2008 р.
|
| Підвищення кваліфікації |
ЧОІПОПП
31.10 – 17.11. 2012 р.
|
Робота над проблемним питанням
- Проблемне питання, над яким поглиблено працюю:
«Розвиток життєвих компетентностей молодших школярів»
- Перспективний план роботи над проблемним питанням:
| Зміст роботи | Термін виконання | Очікувані результати |
| Підготовчий етап (вересень 2012 – травень 2013р.) | ||
| - Створення картотеки джерел з проблемного питання. | Вересень 2012р. | Узагальнення методичної бази даних. |
| - Діагностування учнів. | Вересень – жовтень 2012р. | Виявлення рівня сформованості соціальних компетентностей учнів. |
| - Опрацювання навчальних та методичних посібників з проблемного питання. | Листопад 2012р. | Теоретична підготовка з вивчення засад компетентностей. |
| - Вивчення рівня навчальних досягнень учнів. | Травень 2013р. | Виявлення рівня сформованості навчальних компетентностей. |
| Діагностично-концептуальний етап (вересень 2013 – травень 2014р.) | ||
| - Оформлення добірки матеріалів з проблемного питання. | вересень 2013р. | Підвищення теоретичного рівня знань вчителя. |
| - Виготовлення буклету з досвіду роботи. | листопад 2013р. | Пропаганда педагогічного досвіду. |
| - Відеоматеріали уроків та виховних заходів. | грудень 2013р. | Пропаганда педагогічного досвіду. |
| - Завдання для розвитку мовленнєвих навичок учнів. | січень 2014р. | Практичне застосування мовленнєвих вправ. |
| - Оформлення добірки матеріалів «Реалізація ідей педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського» | лютий 2014р. | Використання спадщини великого педагога в навчальному процесі. |
| - Вивчення рівня навчальних досягнень учнів. | травень 2014р. | Виявлення рівня сформованості навчальних компетентностей. |
| Формувальний етап (вересень 2014 – травень 2015р.) | ||
| - Робота над практико орієнтованим проектом «Вікно в природу». | Протягом н.р. | Творча робота учнів по збору краєзнавчого матеріалу. |
| - Участь учнів в олімпіаді з математики | Жовтень 2014р. | Результативність роботи з обдарованими дітьми. |
| - Участь учнів у Всеукраїнському конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика. | Листопад 2014р. | Результативність роботи з обдарованими дітьми. |
| - Виготовлення карток з диференційованими завданнями з математики. | Січень 2015р. | Особистісно орієнтований підхід в роботі учителя. |
| - Творчий портрет учителя (презентація) | Березень 2015р. | Пропаганда педагогічного досвіду. |
| - Участь учнів в конкурсі «Юний декламатор» | Квітень 2015 р. | Реалізація компетентності «Вміння вчитися» |
| - Моніторинг навчальних досягнень учнів. | Травень 2015р. | Реалізація освітніх компетентностей учнів. |
| Контрольно – узагальнюючий етап (вересень 2015 – травень 2016р.) | ||
| - Організація творчої роботи учнів «Мої перші казки». | протягом н.р. | Оформлення збірки казок учнів. |
| - Участь учнів в олімпіаді з математики | жовтень 2015р. | Результативність роботи з обдарованими дітьми. |
| - Участь учнів у Всеукраїнському конкурсі знавців української мови ім П. Яцика. | листопад 2015р. | Результативність роботи з обдарованими дітьми. |
| - Виготовлення різнорівневих завдань з математики. | грудень 2015р. | Диференційований підхід у навчанні учнів. |
| - Виготовлення різнорівневих завдань з української мови. | лютий 2016р. | Диференційований підхід у навчанні учнів. |
| - Участь учнів в конкурсі «Юний декламатор» | квітень 2016 р. | Реалізація компетентності «Вміння вчитися» |
| - Оформлення матеріалів «З досвіду роботи над проблемним питанням». | квітень 2016р. | Узагальнення досвіду роботи. |
| - Підготовка учнів до ДПА | січень – травень 2016р. | Реалізація пізнавальної компетентності «Вміння вчитися». |
Науково – методична діяльність
| Матеріали, в яких обґрунтовано використовуються освітні та інформаційно-комунікаційні технології. | - Дидактичні матеріали з предметів. - Тестові завдання з предметів. - Диференційовані завдання. - Картки для індивідуальних та групових занять. |
| Участь у професійних та інших педагогічних конкурсах. | -Участь у районному та обласному конкурсі «Освіта Черкащини» - Участь в обласному конкурсі на кращу серію цифрових ресурсів |
| Робота у методичній раді школи, у методичних об’єднаннях школи, співпраця з районним методичним кабінетом, ВНЗ та іншими установами. | - Керівник районного методичного об’єднання молодих вчителів початкових класів. - Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. - Учасник міжвузівських науково-методичних конференцій ( УДПУ, Уманський гуманітарно-педагогічний коледж). - Учасник обласних педагогічних читань. - Член районної творчої групи вчителів початкових класів. - Член журі районного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика. |
| Участь у методичних та предметних тижнях. | - Доповіді, реферати, лекції, презентації, майстер-класи |
| Організація та проведення семінарів, майстер-класів. | - Відкриті уроки, виховні заходи, майстер-класи, презентації |
| Підготовка творчого звіту, реферату, доповіді. | - Атестаційні матеріали - Буклет з досвіду роботи. - Відеоматеріали уроків та виховних заходів. |
завантажити зразок портфоліо
Ви гарно пишете вірші!
ВідповістиВидалитиЩиро дякую!
ВидалитиІнколи пишу, за потребою.