Ключові
тези
орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень
учнів 1-4 класів
та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової
школи (1-4 клас)
1.1. Орієнтовні вимоги до оцінювання: загальні вимоги до оцінювання
Оцінювання – процес
встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом
предмета, відповідно до вимог чинних програм.
Результати
оцінювання навчальних досягнень учнів є конфіденційною інформацією, доступною
для дитини та її батьків (або осіб, що їх замінюють).
Знято
щомісячну оцінку за ведення зошитів. Цю практику було
введено ще за радянських часів, проте жодних критеріїв цього оцінювання прописано
не було.
Вимоги
до оцінювання розроблено з урахуванням вікових
особливостей дітей – окремо для 1,2,3,4
класів (у попередньому документі вимоги були загальні для учнів 1-4
класів).
Уніфіковано
вимоги між усіма предметами в початковій школі та між предметами
у початковій та основній школі.
Спрощено
мову викладу документу з метою зручності використання
вчителем (забрано нечіткі формулювання, на кшталт: “учень (учениця) формує досконалий за формою діалог”).
Види
контролю:
- поточний контроль, що включає поточну перевірку та поточне оцінювання.
- підсумковий контроль включає підсумкову перевірку (тематична перевірка та підсумкова контрольна робота), а також підсумкове оцінювання за тему/семестр/рік.
[...]
А також ключові тези:
1.2. Орієнтовні вимоги до оцінювання: “Українська мова”
1.3. Орієнтовні вимоги до оцінювання: “Літературне читання”
1.4. Орієнтовні вимоги до оцінювання: “Математика”
2.1. Методичні рекомендації до
оновлених програм початкової школи
Немає коментарів:
Дописати коментар