23 лютого 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 23: "Професії"


Двадцять третій тиждень: "Професії"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ................................................................. 4
Завдання двадцять третього тижня: .................................................................................... 4
Очікувані результати двадцять третього тижня: ................................................................. 4

Які бувають професії? ........................................................................................................ 8
Узагальнена таблиця............................................................................................................... 8
Ранкова зустріч ...................................................................................................................... 10
Обговорення проблеми дня .................................................................................................. 11
Бесіда за малюнком «Улюблена професія» ........................................................................ 12
Читання/ слухання вірша Г. Джемула «Великий дім» .......................................................... 13
Дидактична гра «Пазли професій» (робота в парах)........................................................... 14
Математика у професіях......................................................................................................... 15
Рольова гра на відгадування професій, які гарантують нам безпеку................................. 17
Бесіда з патрульним поліцейським/ лікарем/ військовим/ пожежником про
особливості їхньої професії..................................................................................................... 19
Рефлексія. «Щоденник вражень» про професії, які зацікавили.......................................... 19

Ким працюють мої батьки?................................................................................................. 20
Узагальнена таблиця.............................................................................................................. 20
Ранкова зустріч ...................................................................................................................... 22
Бесіда про професії моїх батьків .......................................................................................... 23
Вправа «У татовій майстерні»............................................................................................... 24
Дискусія «Чи бувають професії тільки для чоловіків або тільки для жінок?»................... 25
«Крісло автора»...................................................................................................................... 26
Бесіда про те, як ідентифікувати представників різних професій.
Вправа «Збери батьків» ........................................................................................................ 26
Бесіда з батьками про особливості їхньої професії. / Екскурсія до піцерії/ пекарні/ на
виробництво ............................................................................................................................ 28
Складання листівки батькам. Заповнення лепбука ............................................................ 28
Рефлексія. «Щоденник вражень» про екскурсію/ зустріч із батьками .............................. 28

Ким стати? Яку професію обрати? ................................................................................... 29
Узагальнена таблиця............................................................................................................... 29
Ранкова зустріч ....................................................................................................................... 31
Обговорення проблеми «Ким стати? Яку професію обрати?». Робота в групах ............. 31
Вправа «У банку».................................................................................................................... 33
Інтерпретація поняття «професії минулого і майбутнього». Бесіда за текстом................ 34
Професія «міського» фермера. Визначення рослин, придатних для вирощування на
даху будівлі школи ................................................................................................................. 35
Читання/ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?» .................. 36
Рефлексія. «Щоденник вражень».......................................................................................... 37

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.......................................................................................38


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар