Двадцять червертий тиждень: "Час / Як керувати часом?"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .....................................................................4
Завдання двадцять четвертого тижня: ....................................................................................4
Очікувані результати двадцять четвертого тижня: .................................................................4
Чим вимірюють час?................................................................................................................8
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................8
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................10
Розгадування ребуса для визначення слова – назви теми інтегрованого тижня..................11
Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час» для складання візуального
словничка теми ...........................................................................................................................12
Відтворення в різних видах діяльності знань про годинник як прилад для
вимірювання часу .......................................................................................................................14
Відтворення в різних видах діяльності знань про одиниці вимірювання часу .....................17
Підведення підсумків заняття ...................................................................................................20
Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?.........................................................................22
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................22
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................24
З’ясування суб’єктного досвіду учнів з проблеми, що вивчається ........................................24
Гра «Що станеться, коли...».......................................................................................................25
Читання коміксу «Бути вчасно – це прекрасно» ......................................................................25
Розв’язання повсякденних проблеми математичного змісту з метою формування
пунктуальності..............................................................................................................................27
Підведення підсумків заняття ....................................................................................................27
Як керувати часом?..................................................................................................................28
Узагальнена таблиця .................................................................................................................28
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................30
Слухання учнями казки з метою визначення проблеми дня...................................................31
Дидактична гра «Як усе встигати?»..........................................................................................32
Дидактична гра «Поглиначі часу» .............................................................................................34
Підведення підсумків заняття. Інтерактивна вправа «Крісло автора»..................................35
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ..........................................................................................36
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар