16 березня 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 26: "Весняні свята. Великдень"


Двадцять шостий тиждень: "Весняні свята.
Великдень"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ....................................................................4
Завдання двадцять шостого тижня: ........................................................................................4
Очікувані результати двадцять шостого тижня:......................................................................4

Як святкують прихід весни?..................................................................................................9
Узагальнена таблиця .................................................................................................................9
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................12
Розповідь з елементами бесіди про традицію зустрічати весну ..........................................14
Дидактична гра «Закликаємо пташок» ....................................................................................15
Ознайомлення із закличками.....................................................................................................17
Вправа «Знайди зайві слова»....................................................................................................18
Читання тексту «Весняні місяці» ..............................................................................................18
Математика від Квітня ...............................................................................................................18
Рухливі весняні ігри ....................................................................................................................22
Створення листівки «Привіт, Весно!»........................................................................................23
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Чому ми святкуємо прихід весни?»/ «За що я
люблю весну?» ............................................................................................................................24

Які традиції Великодня у моїй родині? ..............................................................................25
Узагальнена таблиця .................................................................................................................25
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................27
Бесіда «Які традиції святкування Великодня в моїй родині» ................................................27
Читання / слухання оповідання Г. Волошки «Івасева пасочка» .............................................29
Колективна робота «Створення Великоднього панно» .........................................................30
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Які традиції святкування Великодня я хотів би/
хотіла б перейняти від родин своїх однокласників?» .............................................................30

Про що розповідає писанка?.................................................................................................31
Узагальнена таблиця .................................................................................................................31
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................33
Слухання вірша-загадки Леоніда Полтави «Великодні писанки» для визначення теми
дня ...............................................................................................................................................33
Бесіда за сюжетною картиною «Весняне свято» ...................................................................34
Дослідження писанок у малих групах .......................................................................................35
Розв’язання повсякденних проблем математичного змісту ..................................................41
Виготовлення писанки ...............................................................................................................44
Дослідження, яким розчином найкраще пофарбувати крашанку...........................................44
Великодні ігри з крашанками.....................................................................................................44
Пальчиковий театр «Писанка» .................................................................................................45
Рефлексія ....................................................................................................................................45

Що кладемо у великодній кошик? ......................................................................................46
Узагальнена таблиця .................................................................................................................46
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................47
Дослідження «Що кладемо у великодній кошик?»...................................................................48
Математика з великоднього кошика..........................................................................................50
Читання / слухання казки Лесі Храпливої «Великодня пригода» ...........................................52
Рефлексія .....................................................................................................................................54

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ...........................................................................................55


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар