Двадцять п’ятий тиждень: "Весна"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .....................................................................4
Завдання двадцять п’ятого тижня:............................................................................................4
Очікувані результати двадцять п’ятого тижня: ........................................................................4
Як приходить весна? ...............................................................................................................9
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................9
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................11
Розгадування ребусів для визначення слова – назви теми інтегрованого тижня.................12
Читання оповідання «Як приходить весна» (За О. Буценем).................................................14
Екскурсія «Ознаки весни у природі».........................................................................................15
Перегляд мультфільму-пісеньки «Про весну»...........................................................................16
Підведення підсумків заняття ....................................................................................................16
Як прокидаються рослини?....................................................................................................17
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................17
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................19
Слухання вірша Олени Пчілки «Весна-чарівниця» для визначення проблеми дня .............19
Відтворення в різних видах діяльності знань про першоцвіти................................................20
З’ясування відомостей про те, які дерева прокидаються навесні..........................................22
Практична робота «Пророщуємо рослини»...............................................................................23
Підведення підсумків заняття. Вправа «Фантастичні гіпотези»..............................................23
Як пташки знаходять дорогу додому? .................................................................................24
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................24
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................26
Відгадування загадок, щоб пригадати назви перелітних птахів..............................................26
Читання оповідання «Шпаки прилетіли» (За В. Сухомлинським)...........................................27
Бесіда про лелек..........................................................................................................................28
Дидактична гра «Мандрівка птахів»...........................................................................................30
Підведення підсумків заняття. Вправа «Незакінчені речення» .............................................32
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ...........................................................................................33
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар