10 лютого 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 21: "Мої улюблені книги"



Двадцять перший тиждень: "Мої улюблені книги"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .....................................................................5
Завдання двадцять першого тижня:..........................................................................................5
Очікувані результати двадцять першого тижня: ......................................................................5
Тижневі рекомендації для вчителів ...........................................................................................9
Завдання тижня для батьків:......................................................................................................9
Анкета виявлення читацьких інтересів дитини.......................................................................10

Чому варто читати книжки? ...................................................................................................11
Узагальнена таблиця ................................................................................................................11
Ранкова зустріч .........................................................................................................................14
Інтерактивна вправа «Гронування» .........................................................................................15
Вправа «Склади прислів’я». Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв ..16
Вправа «Відкрий дорогу книжці». ............................................................................................16
Гра «Чарівний мішечок (скринька)».........................................................................................17
Вправи для очей........................................................................................................................17
Складання «Порадника для читача» ......................................................................................18
Вправа «Шифрувальник».........................................................................................................18
Групова робота. Виготовлення закладок для книжок............................................................19
Гра «Не можна – треба» (вправа на закінчення речення).....................................................20
Рефлексія. П’ять щоденних видів діяльності (Daily 5): письмо для себе. Робота із
«Щоденником вражень» ..........................................................................................................21

Як народилася книжка? .......................................................................................................22
Узагальнена таблиця ................................................................................................................22
Ранкова зустріч .........................................................................................................................25
Історія виникнення книги. Бесіда «Які були книжки раніше».................................................25
Досліди з папером.....................................................................................................................27
Дослідження «З чого складається книжка?»..........................................................................28
Бесіда про сучасних авторів дитячих книжок.........................................................................29
Дидактична гра «Математична загадка про книжку».............................................................30
Вправа «Книжкові передбачення» ..........................................................................................30
Гра «Яка книга на полиці наступна» .......................................................................................31
Бесіда «Де народжується книжка?»........................................................................................32
Міні-проект «Яким має бути цікавий шкільний підручник?» .................................................33
Виготовлення власної книжки...................................................................................................33
Рефлексія. Вікторина «Жила-була книжка» ...........................................................................34

Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня/ лікарня? ..35
Узагальнена таблиця ................................................................................................................35
Ранкова зустріч .........................................................................................................................37
Вправа в колі «Закінчи речення» ............................................................................................37
Бесіда про шрифти. Наслідування різних шрифтів.................................................................38
Вправа «Чарівна скринька». Книжечка Сумулька .................................................................38
Слухання та читання тексту для прогнозування його сюжету .............................................38
Перегляд мультфільму «Грицькові книжки»............................................................................39
Робота в групах. Пам’ятка «Як продовжити життя книжок»..................................................39
Практична робота «У книжковій майстерні»/ «У книжковій лічниці» (ремонт книжок).......40
Гра “Книжка дякує /книжка скаржиться» ................................................................................41
Рефлексія. П’ять щоденних видів діяльності (Daily 5): письмо для себе. Робота із
«Щоденником вражень» ..........................................................................................................41

Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книг?...........................................................42
Узагальнена таблиця ................................................................................................................42
Ранкова зустріч .........................................................................................................................44
Вправа «Розпізнай слово»........................................................................................................44
Гра «Маршрутизатор»................................................................................................................45
Бесіда про бібліотеку.................................................................................................................46
Вправа «Охоронці часу» ..........................................................................................................47
Екскурсія до бібліотеки.............................................................................................................49
Складання паспорта книжки.....................................................................................................49
Вправа «Яка сторінка книжки загубилася?»...........................................................................50
Вправа «Читацькі рекомендації» ............................................................................................50
Крісло автора «Для чого існують бібліотеки?» ......................................................................51
Рефлексія. П’ять щоденних видів діяльності (Daily 5): письмо для себе. Робота із
«Щоденником вражень» ..........................................................................................................51

Яка моя улюблена книжка?..................................................................................................52
Узагальнена таблиця ................................................................................................................52
Ранкова зустріч .........................................................................................................................54
Гра «Небилиці для кмітливих»..................................................................................................54
Книжковий квест .......................................................................................................................55
Гра «Збери фрагменти» (читання словами/ малюнками) .....................................................57
Посвята в читачі........................................................................................................................58
«Крісло автора».........................................................................................................................58
Колективне виготовлення лепбуку «Наш світ книжкових вподобань» ................................58
Перегляд мультфільму «Каю йде до бібліотеки» для рефлексії про те, що відбувалося
впродовж тижня..........................................................................................................................59
Участь в акції «Подаруй бібліотеці книжку»............................................................................59

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.........................................................................................60


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар