17 лютого 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 22: "Транспорт"

Двадцять другий тиждень: "Транспорт"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ......................................................................4
Завдання двадцять другого тижня: ...........................................................................................4
Очікувані результати двадцять другого тижня:.........................................................................4

Які є види транспорту? ............................................................................................................8
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................8
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................11
Інтерактивна вправа «Гронування» ..........................................................................................13
Дидактична гра «Визнач невідкладну службу допомоги» ......................................................14
Бесіда за малюнком «Транспорт» ............................................................................................15
Читання /слухання й обговорення тексту «Музей транспорту» .............................................16
Дидактична гра «Запаркуй автомобіль»...................................................................................17
Бесіда «Природа і транспорт» ..................................................................................................18
Виготовлення макету автомобіля, який не забруднює природи............................................18
Рефлексія. Підведення підсумків .............................................................................................19


Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?................................................20
Узагальнена таблиця ................................................................................................................20
Ранкова зустріч .........................................................................................................................23
Робота в малих групах. Колаж «Транспорт моєї місцевості». Обговорення........................23
Створення правил гарного пасажира. Пам’ятка пасажира ...................................................24
Доповнення Правил гарного пасажира. Безпека пасажира ..................................................26
Гра «Заборонено – дозволено»................................................................................................28
Мовна гра «Використай слова»................................................................................................28
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних
задачах .......................................................................................................................................28
Гра «В автобусі» ........................................................................................................................30
Робота з текстом/ медіатекстом. Читання/ слухання уривку оповідання Ніни Найдич
«Василь Тимофійович мандрує» .............................................................................................31
Підведення підсумків. Закінчення колажу «Транспорт моєї місцевості».............................31

Для чого потрібні правила дорожнього руху?..................................................................32
Узагальнена таблиця ................................................................................................................32
Ранкова зустріч .........................................................................................................................34
Робота в групах із великим обсягом інформації. Нотування за допомогою позначок,
піктограм найважливіших ідей про правила дорожнього руху для «водіїв» і пішоходів.......35
Дослідження транспорту рідної місцевості. Екскурсія...........................................................38
Щоденник вражень про дослідження ......................................................................................38
Гра-лабіринт «Світлофор» ........................................................................................................38
Танграм «Пішохід»......................................................................................................................39
Рефлексія ...................................................................................................................................40

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.........................................................................................41


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар