2 лютого 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 20: "Спорт"

Двадцятий тиждень: "Спорт"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .....................................................................4
Завдання двадцятого тижня:......................................................................................................4
Очікувані результати двадцятого тижня:...................................................................................4

Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?.............................................................8
Узагальнена таблиця ...................................................................................................................8
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................11
Читання тексту для пригадування видів спорту.......................................................................12
Перегляд з учнями картинок із зображенням окремих видів спорту та класифікація їх
за однією ознакою.......................................................................................................................13
Відтворення в різних видах діяльності знань про види спорту, в яких
використовуються ковзани ........................................................................................................14
Відтворення у різних видах діяльності знань про види спорту, в яких
використовується волан ............................................................................................................16
Відтворення в різних видах діяльності знань про види спорту, в яких
використовується м'яч................................................................................................................18
Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетною
картиною.......................................................................................................................................22
Підведення підсумків заняття ....................................................................................................24


Які риси характеру розвиває спорт?.....................................................................................25
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................25
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................27
Слухання казки Василя Сухомлинського «Бабуся і Петрик» для оголошення
проблемного запитання дня й обговорення цієї проблеми .....................................................28
Бесіда «Що дає плавання? Які здатності потрібно розвивати плавцям» ............................29
Бесіда «Що дає бокс? Які здатності потрібно розвивати боксерам?».................................31
Бесіда «Що дають шахи? Які здатності потрібно розвивати шахістам»...............................32
Підведення підсумків заняття. ..................................................................................................34

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?......................................................................35
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................35
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................37
Утворення ключового слова інтегрованого дня .......................................................................37
Розповідь учителя з елементами бесіди про Олімпійські ігри................................................38
Лото «Зимові види спорту» ........................................................................................................40
Дослідження з учнями успіхів української збірної на Олімпійських іграх – 2018 р. у
Пхьончхані ....................................................................................................................................42
Виготовлення талісману Олімпіади – 2018 у техніці оригамі....................................................43
Проведення «малих класних Олімпійських ігор» ......................................................................44
Підведення підсумків заняття ....................................................................................................46

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ...........................................................................................47


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар