25 листопада 2018 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 12: "Пригоди крапельки"


Дванадцятий тиждень: "Пригоди крапельки"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ....................................................................4
Завдання дванадцятого тижня:..................................................................................................4
Очікувані результати дванадцятого тижня: .............................................................................4

Де є вода в природі?..................................................................................................................9
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................9
Ранкова зустріч «Знайомство з краплиною води».................................................................11
Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9....................................................12
Впізнавання і називання водойм. Розповідь про водойми рідного краю.
Вправа «Де живе вода» ............................................................................................................12
Робота з текстом .......................................................................................................................15
Руханка «Струмочок»...............................................................................................................16
Гра «Де сховалась краплина?» ................................................................................................16
Рефлексія ...................................................................................................................................17

Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? ...............................................................18
Узагальнена таблиця ................................................................................................................18
Ранкова зустріч .........................................................................................................................20
Опис води за відповідними ознаками. Гра «Вода буває...» .................................................20
Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія.........................................................21
Руханка «Краплинки і хмаринки»...........................................................................................22
Бесіда «Вода – непосида» ........................................................................................................22
Рефлексія. Підсумок дня..........................................................................................................23

Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?................................................24
Узагальнена таблиця ................................................................................................................24
Ранкова зустріч .........................................................................................................................25
Бесіда за змістом почутої інформації з тексту «Вода і твоє здоров’я». В гостях у
журналу «Колосок» ..................................................................................................................25
Сюжетно-рольова гра «Уявна подорож пустелею» ..............................................................26
Руханка під віршик...................................................................................................................29
Підведення підсумків дня ........................................................................................................29

Як берегти воду? .....................................................................................................................30
Узагальнена таблиця ................................................................................................................30
Ранкова зустріч .........................................................................................................................31
Прогнозування наслідків забруднення води або недбайливого ставлення до неї за
світлинами «Природа просить допомоги» ............................................................................31
Бесіда за малюнками «Хто з них дбає про воду?» ................................................................32
Вправляння у написанні великої і малої букв «ве»...............................................................33
Руханка «Каченята»..................................................................................................................33
Створення пам’ятки: Збережімо воду! ...................................................................................33
Підведення підсумків заняття .................................................................................................34

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ......................................................................................36


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар