Одинадцятий тиждень: "Мода"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:....................................................................4
Завдання одинадцятого тижня:.................................................................................................4
Очікувані результати одинадцятого тижня:.............................................................................4
Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? .......................................9
Узагальнена таблиця..................................................................................................................9
Ранкова зустріч.........................................................................................................................11
Визначення теми інтегрованого тижня. Гра «Банани». Що таке мода?..............................11
«М – як мода». Написання букви «М»...................................................................................13
Перегляд мультфільму про моду............................................................................................14
Створення колажу «Модно – це...»........................................................................................15
Презентація учнівських робіт. «Галерея колажів»................................................................15
Підведення підсумків заняття. Інтерактивна вправа «Обери позицію»..............................15
Хто створює модний одяг? ....................................................................................................16
Узагальнена таблиця................................................................................................................16
Ранкова зустріч.........................................................................................................................18
Гра «Крамниця одягу». Сортування речей та лічба..............................................................19
Гра «А що в коробці?».............................................................................................................21
Пригадування казки «Попелюшка» за мнемотаблицею.......................................................22
Створення ескізів святкових суконь / костюмів/ карети / автомобіля.................................23
«Ґудзикова математика»..........................................................................................................24
Виготовлення ґудзикового намиста/ браслета.......................................................................25
Розпізнавання професій, пов'язаних із модою, за малюнками.............................................26
Підведення підсумків заняття.................................................................................................27
Як змінюється мода?.............................................................................................................28
Узагальнена таблиця................................................................................................................28
Ранкова зустріч.........................................................................................................................30
Бесіда про моду різних років на основі старих фотографій.................................................30
Слухання музики різних років. Обговорення........................................................................32
Слухання вірша про моду «Мода і природа». Обговорення................................................32
Показ моди майбутнього..........................................................................................................33
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Крісло автора»..............................................33
Чому здоровим бути модно?................................................................................................34
Узагальнена таблиця................................................................................................................34
Ранкова зустріч.........................................................................................................................35
Проведення бесіди на тему «Здоровий спосіб життя. Що це?»...........................................35
Відгадування загадок для знаходження спільного між словами – відгадками «мода» і
«здоров’я»..................................................................................................................................37
Слухання казки «Білочка і мода» для визначення впливумоди на здоров’я.....................38
Читання слів/ речень / тексту букварного типу.....................................................................40
Підведення підсумків заняття.................................................................................................40
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ........................................................................................41
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар