Десятий тиждень: "Театр"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ....................................................................4
Завдання десятого тижня: ..........................................................................................................4
Очікувані результати десятого тижня: .....................................................................................4
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? ............................................................9
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................9
Ранкова зустріч «Театр емоцій»..............................................................................................11
Діалог у парах. Вправа «Інтерв’ю» .........................................................................................12
Вправа «Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися» .................................................................12
Робота з театральною афішею. Читання та обговорення афіші, знаходження та
опрацювання необхідної інформації.......................................................................................13
Створення візуального словника. «Стіна слів» за темою «Театр» ......................................13
Вправа «Знайди свій ряд і місце»............................................................................................14
Міні - проект «Плануємо похід до театру». Робота в групах...............................................15
Рефлексія «Чому люди ходять до театру?». Вправа «Незакінчені речення».....................15
Хто найголовніший у театрі? (Похід/поїздка до театру. Перегляд вистави) ...............16
Узагальнена таблиця ................................................................................................................16
Ранкова зустріч «Готуємось до театру» .................................................................................18
Складання правил.....................................................................................................................19
Похід до театру (або ж приїзд театру до школи). Перегляд вистави ..................................20
Зустріч з героями вистави, акторами чи іншими працівниками театру (спілкування) .....20
Обговорення подій дня ............................................................................................................21
Рефлексія. «Що нового я дізнався/-лася про театр?»............................................................21
Як створити театр? Хто автор вистави?............................................................................22
Узагальнена таблиця ................................................................................................................22
Ранкова зустріч «На гостинах у казки» ..................................................................................24
Представлення репертуару Театру юного глядача................................................................24
Мовно-математична розминка біля «стіни слів»...................................................................24
Ознайомлення з поняттям світло/ тінь ...................................................................................24
Ознайомлення з театром тіней ................................................................................................26
Створення тіньового театру за допомогою лампи та простирадла......................................27
Словниковий диктант-вікторина.............................................................................................28
Рефлексія. Підведення підсумку заняття ...............................................................................28
Ми творимо театр ..................................................................................................................29
Узагальнена таблиця ................................................................................................................29
Ранкова зустріч «Ми – актори» ...............................................................................................31
Руханка «Ми – актори» ............................................................................................................31
Робота в парах. Гімнастика для пальчиків. Створення персонажа/ реквізиту – «живої»
руки та рукавички.....................................................................................................................32
Презентація виробів. Проблемне запитання (тварини – звірі). Вправи на друкування,
читання та лічбу........................................................................................................................33
Перегляд мультфільму «Рукавичка» ......................................................................................34
Складання сценарію за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка».
Зміна кінцівки на власну..........................................................................................................34
Розподіл ролей, інших обов’язків. Готуємося стати акторами ...........................................35
Міні-проект «Створюємо реквізити ». Робота в групах .......................................................36
Виготовлення запрошень батькам (оздоблення запрошень)................................................36
Інсценізація вистави, підготовленої самостійно....................................................................36
Підсумок дня «Знайомтеся – ми актори!» (спільне фото). Створення лепбука .................36
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.........................................................................................37
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар