Дев’ятий тиждень: "Ігри"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ....................................................................4
Завдання дев’ятого тижня:.........................................................................................................4
Очікувані результати дев’ятого тижня:....................................................................................4
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?..................................................8
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................8
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................9
Розгадування ребуса для визначення теми заняття...............................................................10
Вправа «Попкорн» для називання улюблених ігор учнів.....................................................12
Ігрова діяльність учнів в осередках класу..............................................................................12
Підведення підсумків заняття. З’ясування, яка гра є улюбленою для кожного учня.
Рефлексія «Сонечко»................................................................................................................16
У які ігри грали наші батьки?............................................................................................. 17
Узагальнена таблиця ................................................................................................................17
Ранкова зустріч «У які ігри грали наші батьки?»..................................................................19
Визначення спільних і відмінних ознак між іграми..............................................................19
Представлення дитячої гри, у яку бавилася вчителька в 6-річному віці ............................20
Свійські тварини: що ми про них знаємо...............................................................................22
Презентація «Іграшки наших батьків» ...................................................................................22
Демонстрування гри, у яку грали наші батьки ......................................................................22
Написання листа-піктограми «Що мені сподобалося сьогодні». Підведення підсумків
заняття........................................................................................................................................22
Чому потрібні правила гри?................................................................................................ 23
Узагальнена таблиця ................................................................................................................23
Ранкова зустріч .........................................................................................................................25
Бесіда «Чому потрібні правила гри?».....................................................................................26
Гра «Утвори слово» для визначення учнями ключового слова заняття .............................26
Ознайомлення учнів з буквою «и». Вправляння в її написанні...........................................26
Перегляд малюнків / фотографій для визначення можливих наслідків недотримання
правил гри..................................................................................................................................28
Створення нових правил до відомої гри («Шашки») у вигляді піктограм/ схем/ із
допомогою вчителя/ вчительки...............................................................................................29
Представлення створених правил ...........................................................................................29
Підведення підсумків заняття .................................................................................................30
Чого навчає комп’ютерна гра?............................................................................................... 31
Узагальнена таблиця ................................................................................................................31
Ранкова зустріч .........................................................................................................................33
Відгадування предметів, захованих у «чарівній скриньці», для обговорення призначення
пристрою....................................................................................................................................33
Демонстрування основних можливостей цифрових пристроїв ...........................................34
Діалог «Моя улюблена комп’ютерна гра» .............................................................................34
Формулювання правил безпечної гри в комп’ютерні ігри ...................................................35
Руханка «Очі, руки, вуха, хвіст» .............................................................................................35
Знайомство з історією створення комп’ютерних ігор ..........................................................36
Ігрова діяльність учнів на планшетах / комп’ютерах / смартфонах....................................36
Обговорення оповідання «Найкращий друг» ........................................................................36
Рефлексія «Що я беру із собою?» ...........................................................................................38
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ......................................................................................39
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар