1 грудня 2018 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 13: "Зима"

Тринадцятий тиждень: "Зима"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ................................................................. 4
Завдання тринадцятого тижня:.............................................................................................. 4
Очікувані результати тринадцятого тижня:........................................................................... 4

Які сюрпризи нам готує зима? ......................................................................................... 9
Узагальнена таблиця............................................................................................................. 9
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 11
Вправа “Сюрприз у коробці”................................................................................................. 11
Розгадування ребуса для визначення теми інтегрованого тижня .................................... 11
Екскурсія «Ознаки зими у природі»..................................................................................... 13
Визначення “кольорів зими”. Бесіда “Що змінилося довкола?”........................................ 13
«Хто робить сніг?» Виготовлення штучного снігу. «Снігова математика»....................... 14
Визначення “сюрпризів зими”. Гра «Передай сніжку»....................................................... 16
Моделювання життєвих ситуацій для запобігання негативних наслідків шкідливих
“сюрпризів зими”................................................................................................................... 17
Підведення підсумків заняття. Обмін враженнями............................................................ 18

Що відбувається з рослинами взимку?........................................................................ 19
Узагальнена таблиця............................................................................................................ 19
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 20
Читання тексту з метою визначення теми заняття ........................................................... 21
Бесіда «Як дерева готувалися до зими?» ......................................................................... 21
Екскурсія на природу............................................................................................................ 23
Складання діалогів на задану тему.
Сюжетно-рольова гра «Підслухана лісова розмова»..........................................................24
Створення композиції «Дерева взимку» на тонованому папері ....................................... 24
Підведення підсумків заняття. «Що нового я сьогодні дізнався/ дізналась?» ............... 24

Як зимують тварини?/ «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає?»........................ 25
Узагальнена таблиця............................................................................................................ 25
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 27
Слухання казки Марини Яремійчук «В очікуванні зими» для пригадування, як тварини
готуються до зими................................................................................................................ 27
Інсценізація-імпровізація «Як зимують тварини» за мотивами слайд-шоу / сюжетних
малюнків................................................................................................................................. 29
Обговорення «листа від синички», у якому вона розповідає ластівці про зиму............. 29
Розпізнавання птахів, що не летять у вирій, за словесним описом. ................................ 30
Обчислення математичних виразів на додавання та віднімання в межах 10 ................ 32
Виготовлення годівничок для пташок ................................................................................. 32
Екскурсія до парку / лісу / на шкільне подвір’я для дослідження поведінки пташок
взимку..................................................................................................................................... 34
Підведення підсумків заняття. Обмін враженнями............................................................ 34


Як цікаво проводити час взимку? ................................................................................. 35
Узагальнена таблиця............................................................................................................ 35
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 36
Бесіда за коміксом «За що любити зиму?» ....................................................................... 37
Зимові забави на свіжому повітрі........................................................................................ 39
Виконання математичних завдань ..................................................................................... 39
Створення мініатюри «Зима в сірниковій коробці» ........................................................... 42
Підведення підсумків заняття. Емоційна картина дня ...................................................... 42

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ..................................................................................... 43


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар