Чотирнадцятий тиждень: "Таємниці космосу"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ................................................................. 4
Завдання чотирнадцятого тижня:.......................................................................................... 4
Очікувані результати чотирнадцятого тижня:...................................................................... 4
Що можна побачити в космосі? ........................................................................................ 8
Узагальнена таблиця.............................................................................................................. 8
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 10
Визначення теми інтегрованого тижня через розгадування ребуса.
Ознайомлення учнів з буквою «К» ..................................................................................... 10
Створення асоціативного куща «Космос» .......................................................................... 11
Уявна мандрівка космосом.................................................................................................. 12
Створення композиції «Таємниці космосу». Виставка дитячих робіт ............................ 18
Підведення підсумків заняття ............................................................................................. 19
Чи може день «наздогнати» ніч?...................................................................................... 20
Узагальнена таблиця............................................................................................................ 20
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 21
Відгадування загадок для визначення теми дня .............................................................. 22
Слухання української народної казки «День і ніч»............................................................. 23
Сюжетно – рольова гра «День і ніч»................................................................................... 24
Моделювання зміни дня і ночі за допомогою глобуса і джерела світла ........................... 25
Виготовлення циферблату годинника для дидактичної гри «Покажи годину/ частину
доби» ...................................................................................................................................... 26
Підведення підсумків заняття. Рефлексія «Мене найбільше вразило...».......................... 26
Чи можливе на Землі життя без Сонця? ....................................................................... 27
Узагальнена таблиця............................................................................................................. 27
Ранкова зустріч ..................................................................................................................... 29
Відгадування загадки для повідомлення завдань дня та
ознайомлення з буквою «С»................................................................................................. 29
Читання казки «Де сонечко живе?» .................................................................................... 31
Розповідь вчителя/ вчительки з елементами бесіди про Сонце як зірку Сонячної
системи та його значення для живих організмів ................................................................ 33
Проведення простих спостережень на визначення впливу сонячного світла для живих
організмів ................................................................................................................................ 34
Створення виробу «Сонце». Виставка дитячих робіт ....................................................... 35
Підведення підсумків заняття. «Крісло автора»................................................................. 36
Як я уявляю інші планети? .............................................................................................. 37
Узагальнена таблиця............................................................................................................ 37
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 38
Відновлення зображення ракети за допомогою послідовного з’єднання цифр ............. 38
Рухлива гра «Космонавти»................................................................................................... 39
Гра-фантазування «Казкова планета»................................................................................. 39
Підведення підсумків заняття ............................................................................................. 42
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.......................................................................................43
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар