30 вересня 2018 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 5: "Осінь"


П’ятий тиждень: "Осінь"


Зміст:

Пояснювальна записка (6)
Орієнтовні дослідницькі/ проблемні запитання (10)
Завдання першого тижня (10)
Очікувані результати першого тижня (10)
Освітні галузі та очікувані результати учіння (11)

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Як впізнати осінь? (15)

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
Ранкова зустріч. «В осінній час сім погод у нас». (музичні твори, народні прикмети, прислів’я, приказки про осінь)
Сприймання й інтерпретація художнього опису осені. Вправа «Упізнай місяць»
Екскурсія до парку. Ознайомлення з ознаками осені. Збір природного матеріалу (осіннє листя, каштани, жолуді тощо)
Рефлексія від екскурсії. Вправа «Незакінчене речення»
Гра «Їжачкова математика»
Гра «Я – спостерігач». Оволодіння вміннями спостерігати, порівнювати, робити узагальнення
Створення і заповнення лепбука (учні розміщують зроблені за тиждень фото, написані розповіді, казки про місяці, календар, малюнки плодів, листків тощо....)

Як живуть рослини восени? (35)

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
Ранкова зустріч. «Осіння квітка, яка мені подобається»
Проведення простих спостережень у природі та збір інформації для узагальнення і висновків.
Екскурсія «Як живуть рослини восени?» Вправа «Стоп-кадр». (Зробити світлини обраних об’єктів живої природи: дерева, куща та трав’янистої рослини для порівняння їх в іншій порі року)
Дослідницька діяльність у групах «Впізнай рослину за листком і плодом»
Дидактична вправа «З’єднай цифру з відповідним малюнком». Графічні вправи
Створення аплікації з природних матеріалів
Складання зв’язного висловлювання за поданим початком «Осінній ліс». (Діти озвучують по одному реченню про життя рослин восени)
Підведення підсумків заняття. Заповнення лепбука

Як живуть тварини восени? (45)

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
Ранкова зустріч. «Хвилинка-цікавинка» про тварин. Логічна вправа «Тварини восени»
Вироблення вміння сприймати і розуміти прості медіатексти. Перегляд відеоролика «Як звірі готуються до зими»
Вправа «Як тварини готуються до зими?»
Участь у рухливих іграх, наприклад, «Зайці в лісі»
Математичне конструювання «Танграм».
Сюжетно-рольова гра «Зустріч тварин напередодні зими»
Підведення підсумків. Заповнення лепбука: майстер ляпок

Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? (45)

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
Ранкова зустріч «Подарунок другові»
Слухання «Казки про Зайчика і пори року. Осінь» О.
Крижановської з метою пригадування ознак осені Пошук відповіді на запитання «Що нам дарує осінь?» Гра «Допоможіть Зайчикові побачити щедрість Осені»
Вивчення пісні «Ходить гарбуз по городу» та її театралізація
Виготовлення виробів із осінніх матеріалів: овочів, плодів, насіння тощо

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Як впізнати осінь?
Додатки 1- 5 (64)
Як живуть рослини восени?
Додатки 6-8 (71)
Як живуть тварини восени?
Додатки 9-11 (74)
Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Додатки 12-14 (81)


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар