14 вересня 2018 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 3: "Мої друзі"


Третій тиждень: "Мої друзі"


Зміст

Пояснювальна записка - 6
Ідейні засади - 6
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання - 9
Завдання третього тижня - 9
Очікувані результати третього тижня - 9
Освітні галузі та очікувані результати учіння - 9

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? - 15

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату - 15
І.Ранкова зустріч. Чарівний клубочок «Комплімент» - 17
ІІ. Вправа «Незакінчені речення про друга» - 17
ІІІ. Гра «Дружні лабіринти» - 17
ІV. Слухання казки «Казочка про дружбу» (автор – Наталія Гуркіна). Бесіда «Хто такий друг?» - 18
V. «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу хто ти». Записування друзів у «Щоденник вражень». Лічба - 20
VI. Вправа «Мій друг». Риси характеру друга - 20
VII. Дослідження «Сила дружби» - 20
VIII. Вивчення й виконання «Пісні про дружбу» - 21
IX. Запитання для обговорення: Чи може казковий герой бути другом? - 21
X. Рефлексія - 22

Як знайти друзів? - 23

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату - 23
І. Ранкова зустріч. Називання один одного пестливим, теплим, ніжним іменем - 25
ІІ. Слухання казки про дружбу «Як Світлячок друга шукав». Обговорення прочитаної казки. Спілкування лексикою і несловесними засобами (жестами, мімікою) - 26
4. Створення «візуального словника». Підбір відповідних слів, які характеризують «друга» (який він?), «подругу» (яка вона?), звірятко (яке воно?). Дослідження чоловічого, жіночого і середнього роду іменників та прикметників (без називання термінів) - 28
5. Перегляд та обговорення мультфільму про дружбу - 29
6. Знаходження відмінностей між двома друзями. Вивчення «мирилки» - 29
7. Рефлексія «Чарівний пензлик настрою» - 30

Чому нам цікаво разом? - 31

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату - 31
І. Ранкова зустріч «Улюблене заняття мого друга» - 33
ІІ. Вправа «Веселка захоплень». Обговорення спільних зацікавлень - 33
Математичний центр / осередок - 33
Центр / осередок конструювання - 34
Центр / осередок малювання - 34
Музичний центр / осередок - 34
Центр / осередок ліплення - 34
ІІІ. Слухання й обговорення вірша Н. Тріщ «Нові сусіди» - 35
IV. Вивчення пісні-руханки «Якщо ти радієш» - 36
V. Рефлексія. Вправа «Мікрофон» - 36

Як зберегти дружбу? - 37

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату - 37
І. Ранкова зустріч. «Вітання-руханка» - 39
ІІ. Вироблення та прийняття правил дружби - 40
ІІІ. Розгляд проблемних ситуацій «Як зберегти дружбу?» - 41
IV. Вправа «Тренуємось розпізнавати емоції» - 42
V. Перегляд та обговорення мультфільму «Мудрі казки. Квіти дружби» - 42
VI. Виготовлення закладки для книжки «Закладка для друга» - 42
VII. Рефлексія. Вірш А. Костецького «Про друга» - 44

Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? - 45

Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату - 45
І. Ранкова зустріч. Виконання пісні Ганни Чубач «Черепаха – аха» - 47
ІІ. Пантоміма «Яку домашню тваринку я хотів би / -ла б мати» - 48
ІІІ. Гра «Танграм» (із геометричних фігур учні складають зображення собачки, котика, рибки тощо) - 48
IV. Спостереження за поведінкою тварин у шкільному живому куточку / перегляд відеозапису (фотоколажів / учнівських малюнків) - 49
V. Діалог / сюжетно-рольова гра «Як я піклуюся про друга – свого домашнього улюбленця» - 49
VI. Гра «Дружній гурт» - 51
VII. Ліплення з пластиліну чи пластичних матеріалів улюбленої тварини - 52
VIII. Рефлексія. Вправи «Мікрофон» / «Клубочок» - 53

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
Додаток 1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
Додаток 2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
Як знайти друзів?
Додаток 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Додаток 4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Додаток 5. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
Чому нам цікаво разом?
Додаток 6. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Додаток 7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
Додаток 8. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
Як зберегти дружбу?
Додаток 9. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
Додаток 10. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
Додаток 11. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар