Шостий тиждень: "Я і моя Батьківщина"
Зміст
Пояснювальна записка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Ідейні засади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Завдання шостого тижня . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Очікувані результати шостого тижня . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Освітні галузі та очікувані результати учіння . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
Що таке Батьківщина? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності.
Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату . . . . 14
Ранкове коло «Де я проживаю?». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
Продовження речення «Батьківщина – це ... ». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Виконання «паспорта» України за спільно обговореним
бланком із використанням заготовлених ілюстративних
матеріалів. Презентація результатів групової роботи:
«Що я розкажу про Україну?». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Виконання «паспорта» України з геометричних
фігур різної конфігурації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? . . . . . . . . . . . . . . . 21
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності
Очікувані результати учіння. Індекс конкретного
очікуваного результату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Ранкове коло «Хто живе в моїй родині?». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Обговорення фрагмента казочки Ігоря Січовика «Киця-трудівниця». . . . . . . . 23
Оформлення власного куточка в класі «Моя група підтримки»
з вивішуванням фотографій членів сім’ї . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Дослідження слів «батьки» і «Батьківщина». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Розгадування мовно-математичного ребуса . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Слухання та виконання пісні Тіни Кароль та Миколи Бровченка
«Україна – це ти». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?
(до Дня захисника України 14 жовтня) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності Очікувані результати учіння.
Індекс конкретного очікуваного результату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Ранкове коло «Яке свято ми святкуватимемо незабаром?» /
«Що кожен би хотів побажати захисникам України».
Коротка історія свята . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Спільне пригадування казок, де йдеться про героїв-захисників.
Коротка бесіда «Чому ці герої нам подобаються?» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Розповідь учителя про українських воїнів – наших захисників
(із використанням фотографій воїнів чоловіків і жінок та відеороликів). . . . . . . . 32
Створення «візуального словника». Підбір відповідних слів,
які характеризують «захисника», «захисницю», «військо» . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Лічба. Скільки слів (означень) підібрано до слів
«захисник», «захисниця»? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Створення вітальної листівки захисникові або захисниці України
(письмо з використанням графічних символів, літер,
малюнків, піктограм) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Бесіда в малих групах «Чи траплялося тобі стати на захист слабшого? /
Чи траплялося тобі зустріти того, хто тебе захистив /-ла у важкій ситуації?
Представлення в малих групах . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
Рефлексія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Рухлива заминка «Знайди чотири (три, два) предмети» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Додаток 1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Додаток 2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
Додаток 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Додаток 4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар