14 жовтня 2018 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 7: "Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"


Сьомий тиждень: "Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"


Зміст:

Пояснювальна записка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  6
Ідейні засади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Завдання шостого тижня . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Очікувані результати шостого тижня . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Освітні галузі та очікувані результати учіння . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Чи кожна людина може бути підприємливою?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності.
Очікувані результати учіння. Індекс конкретного
очікуваного результату . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
Ранкова зустріч. «Як вітатися і спілкуватися» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Гра «Спіймай слово» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Вправа «Чи маю я якості підприємливої людини?» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
Створення «Візуального словника» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
Обговорення «Підприємливий добродій живе поруч» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Слухання уривка з казки К. Кірккопельто
«Самушок» та висловлення власних пропозицій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Рольова гра «Як підготуватися до зустрічі
з гостем Підприємливим добродієм / йкою» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Виготовлення та надсилання запрошення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . 25

Як знаходити ідеї та можливості? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності
Очікувані результати учіння. Індекс конкретного
очікуваного результату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Ранкова зустріч «Моя мрія» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Слухання казки про винахідливих героїв українська
народна казка «Розумниця» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Математичний лабіринт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Вправа «Що б ти зробив, щоб допомогти іншим»? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Перегляд мультфільму «Казочка про добро / Те, що повертається» . . . . . . . . 33
Створення «Візуального словника» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Створення спільної подяки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Зустріч «Як стати підприємливим добродієм?» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Обмін враженнями (надсилання офіційної подяки) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35

Як здійснити задумане? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності
Очікувані результати учіння. Індекс конкретного
очікуваного результату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . 36
Ранкова зустріч. «Що я хочу робити в майбутньому?»
(або «ким я хочу стати, коли виросту?») . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
Математична естафета... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Обговорення в групах. Які товари і послуги надають
люди різних професій? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Гра «Купівля корисності» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Діалог на тему «що я вмію зробити самостійно?» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Виготовлення корисної речі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Розробка поливалки для квітів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
Виготовлення кашпо . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Виконання однієї з цікавих ідей «пакування подарунка» . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
Рефлексія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47

Як отримати добрі результати? Осінній благодійний Ярмарок . . . . . . . . . . 48
Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності
Очікувані результати учіння. Індекс конкретного
очікуваного результату . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
Ранкова зустріч «Наш доброчинний задум – Осінній ярмарок» . . . . . . . . . . . . . 50
Осінній благодійний ярмарок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
Мозковий штурм для скарбнички ідей
«Що можемо зробити, щоб стати доброчинцями вже сьогодні» . . . . . . . . . . . . 51
Міні-вистава для учасників ярмарку «Український ярмарок» . . . . . . . . . . . . . . 51
Слухання пісні Наталі Май «Сорочинський ярмарок» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Рефлексія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Додаток 1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
Додаток 2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Додаток 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
Додаток 4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Додаток 5. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
Додаток 6. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Додаток 7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
Додаток 8. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Додаток 9. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Додаток 10. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Додаток 11. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
Додаток 12. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Додаток 13. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
Додаток 14. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Додаток 15. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
Додаток 16. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
Додаток 17. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
Додаток 18. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
Додаток 19. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79

Немає коментарів:

Дописати коментар