Тридцять другий тиждень: "Ми – українці. Ми – європейці"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .......................................................... 4
Завдання тридцять другого тижня: ................................................................................ 4
Очікувані результати тридцять другого тижня: ............................................................. 4
Українці – хто ми? .......................................................................................................... 8
Узагальнена таблиця ....................................................................................................... 8
Ранкова зустріч ............................................................................................................... 10
Обчислення математичних виразів для визначення теми інтегрованого тижня ...... 11
Дослідження і представлення власної неповторності. Вправа «Особистий герб» .. 11
Читання тексту «Українці – хто вони?» ......................................................................... 12
Бесіда «Українці у світі» ................................................................................................. 13
Обговорення проблемних ситуацій «Кого називають українцем?» ........................... 14
Дидактична гра «Вміємо домовлятися» ....................................................................... 15
Підведення підсумків заняття ........................................................................................ 15
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? .................................................... 16
Узагальнена таблиця ...................................................................................................... 16
Ранкова зустріч ............................................................................................................... 17
Практична робота «Країни Європи» .............................................................................. 17
Слухання листа дівчинки Соломійки до свого дідуся .................................................. 18
Пригадування відомостей про Україну. Настільна гра «Моя Україна» ........................ 19
Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи .............................. 20
Підведення підсумків заняття. Вправа «Крісло автора» ............................................. 21
Що закодовано в українській вишиванці? ............................................................... 22
Узагальнена таблиця ....................................................................................................... 22
Ранкова зустріч ................................................................................................................ 23
Утворення ключового слова – теми інтегрованого дня ................................................ 23
Слухання легенди «Чарівна сорочка» ............................................................................ 25
Розглядання зразків вишивки на рушниках, скатертинах, сорочках тощо ................. 25
Створення орнаменту для української вишиванки ....................................................... 27
Розв’язання життєвих ситуацій математичного змісту ................................................ 27
Читання коміксу «Бути справжнім українцем» для підведення підсумку
заняття .............................................................................................................................. 28
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ……………………………………………........……..30
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар