Двадцять восьмий тиждень: "Світ рослин"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ......................................................................4
Завдання двадцять восьмого тижня:.........................................................................................4
Очікувані результати двадцять восьмого тижня: .....................................................................4
Чи є рослини живими?..............................................................................................................9
Узагальнена таблиця ...................................................................................................................9
Ранкова зустріч ...........................................................................................................................11
Дидактична гра «Живе – неживе»..............................................................................................11
Визначення теми інтегрованого тижня. Вправа «Павутинка».................................................13
Дослідницька діяльність учнів «Як ростуть рослини» ............................................................13
Встановлення зв’язків між неживою природою і рослинами ..................................................15
Практична робота «Вирощуємо крес-салат» ...........................................................................17
Підведення підсумків. Вправа «Незакінчені речення»............................................................18
Що спільного між усіма рослинами? ..................................................................................19
Узагальнена таблиця ................................................................................................................19
Ранкова зустріч .........................................................................................................................21
Утворення цілісного зображення рослини шляхом розташування чисел в порядку
зростання ...................................................................................................................................21
Перегляд презентації про органи рослини та функції кожного з них ....................................22
Інсценізація казки «Хто із органів найголовніший?» ..............................................................23
Виготовлення аплікації «Рослина» ..........................................................................................25
Гра «Вилучи зайве» ..................................................................................................................25
Підведення підсумків заняття .................................................................................................26
Чому людина не може жити без рослин?..........................................................................27
Узагальнена таблиця ................................................................................................................27
Ранкова зустріч .........................................................................................................................28
Визначення проблеми дня через розгадування ребусів........................................................28
Бесіда про значення рослин в житті людини на основі перегляду відеоматеріалу.............29
Гра – фантазування «Що станеться, якщо....»........................................................................29
Вправа «Як і коли рослини можуть допомогти мені?»............................................................30
Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту ..............................................31
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Мікрофон».......................................................32
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.........................................................................................33
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар