6 квітня 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 29: "Світ тварин"


Двадцять дев’ятий тиждень: "Світ тварин"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .....................................................................4
Завдання двадцять дев’ятого тижня: .......................................................................................4
Очікувані результати двадцять дев’ятого тижня:.....................................................................4

Хто такі тварини? ......................................................................................................................8
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................8
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................10
Групова робота «Мандрівка у царство тварин» ......................................................................11
Прийом «Кола Вена»..................................................................................................................12
Дидактична гра «Хто де живе?»................................................................................................14
Мовні вправи. Робота зі словами таблиці «Водне середовище/ наземне середовище» ...14
Математичні завдання від вусатих і хвостатих ......................................................................15
Гра «Що переплутав художник?» .............................................................................................16
Малюємо тварин ........................................................................................................................17
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Що я дізнався про тварин?» ........................................17

Як живуть свійські і дикі тварини? .....................................................................................18
Узагальнена таблиця ................................................................................................................18
Ранкова зустріч .........................................................................................................................20
Читання усмішки «Чому кіт вмивається після обіду?» для визначення проблеми дня .....20
Гра-перевтілення........................................................................................................................21
Вправа «Склади казку з новим героєм» .................................................................................21
Обговорення «Які відбуваються зміни в житті тварин навесні?» ........................................22
Обговорення проблемної ситуації «Чи завжди тварини безпечні для людини?» ...............23
Завдання від вусатих і хвостатих ............................................................................................24
Рухливі ігри ................................................................................................................................25
Створення колажу «Улюблені тварини»..................................................................................26
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Мій домашній улюбленець/ Яку тваринку я
хотів би / хотіла б мати» ...........................................................................................................27

Чому треба берегти тварин? .................................................................................................28
Узагальнена таблиця ................................................................................................................28
Ранкова зустріч .........................................................................................................................29
Вправа “Займи позицію”............................................................................................................29
Вправа «Читання з передбаченням». Дискусія «Чи бувають шкідливі тварини? ...............30
Мовні вправи...............................................................................................................................31
Бесіда «Як поводитися в довкіллі навесні?»..........................................................................32
Обговорення віршів. Бесіда «Чому треба берегти тварин?».................................................32
Рефлексія ...................................................................................................................................33

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.........................................................................................34


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар