6 квітня 2019 р.

Модельна навчальна програма. Тиждень 30: "Веселка"

Тридцятий тиждень: "Веселка"


ЗМІСТ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: .....................................................................4
Завдання тридцятого тижня:......................................................................................................4
Очікувані результати тридцятого тижня:...................................................................................4

Як з’являється веселка? ........................................................................................................8
Узагальнена таблиця ..................................................................................................................8
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................10
Бесіда за малюнком «Веселка в небі сяє, людей всіх звеселяє» ........................................11
Читання тексту “Чому буває веселка? .....................................................................................12
Слухання твору Іванни Кураш «Олівці-малювці і веселка» ...................................................13
Вправа «Займи позицію» ...........................................................................................................14
Дослід «Створюємо веселку». Обговорення «Де можна побачити веселку?».....................14
Гра з кубом ..................................................................................................................................15
Обговорення віршів. Бесіда « Із чим можна порівняти веселку» ...........................................16
Веселкова математика ..............................................................................................................17
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Як з’являється веселка?» .............................................18

Чому веселка різнокольорова?............................................................................................19
Узагальнена таблиця .................................................................................................................19
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................21
Перегляд мультфільму з передбаченням «Кольорові кульки» ..............................................22
Обговорення «Чому веселка різнокольорова?».......................................................................23
Вправа “Живі речення” ...............................................................................................................23
Слухання твору Олени Кобець-Филимонової «Сім художників» і виконання завдань
до тексту ......................................................................................................................................24
Вправа «Кольорова діаграма» ...................................................................................................27
Створення аплікації «Веселка» .................................................................................................28
Рефлексія. «Щоденник вражень». Чому веселка різнокольрова?..........................................28

Як зробити веселку на шкільному подвір’ї? ......................................................................29
Узагальнена таблиця .................................................................................................................29
Ранкова зустріч ..........................................................................................................................30
Слухання твору Ольги Пенюк «У пошуках веселки». Вправа «Чи вірите Ви, що...»... .........31
Дослідження «Веселка на шкільному подвір’ї» .......................................................................32
Практична робота «Створюємо соляну веселку в пляшечці»................................................34
Веселкова математика ..............................................................................................................36
Рефлексія ....................................................................................................................................37

Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ..........................................................................................38


(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.

Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар