Ти людиною народився,
але Людиною повинен стати
Основою сучасного виховного процесу є людина як
найвища цінність. Виховання, за визначенням Е.Фромма, - це допомога дитині в
розвитку її потенційних можливостей.
Мета виховної системи – формувати духовність високих моральних якостей
дитини, емоційно-чуттєву сферу особистості, відчуття єдності з природою,
суспільством. Система допоможе учневі зрозуміти себе, розібратися в
навколишньому світі і тим самим зробити перший крок до самовдосконалення.
Робота містить опис виховної системи
початкових класів та розробки виховних заходів.
Даний досвід може бути використаний для
планування виховної роботи в початкових класах.
Зміст
І. Вступ
ІІ. Психолого –
педагогічні особливості вихованців
ІІІ. Педагогічні ідеї
ІV. Перелік методик для вивчення учнівського колективу
V. Модель виховної системи
ІV. Етапи життєдіяльності учнівського колективу
VІІ. Рейтинг вихованості учнів
VІІІ. Модель випускника початкової школи
VІІІ. Додатки (Сценарії виховних заходів)
ІІІ. Педагогічні ідеї
ІV. Перелік методик для вивчення учнівського колективу
V. Модель виховної системи
ІV. Етапи життєдіяльності учнівського колективу
VІІ. Рейтинг вихованості учнів
VІІІ. Модель випускника початкової школи
VІІІ. Додатки (Сценарії виховних заходів)
Немає коментарів:
Дописати коментар