Вісімнадцятий тиждень: "Я – мандрівник"
ЗМІСТ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ................................................................ 4
Завдання вісімнадцятого тижня: .......................................................................................... 4
Очікувані результати вісімнадцятого тижня: ....................................................................... 4
Хто такий мандрівник?/ Чи можу я назвати себе мандрівником?............................. 8
Узагальнена таблиця.............................................................................................................. 8
Ранкова зустріч ..................................................................................................................... 10
Утворення слова – назви теми інтегрованого тижня.......................................................... 11
Читання / слухання текстів про відомих мандрівників світу............................................... 12
Дидактична гра «Ми – мандрівники» ................................................................................... 13
Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки .................................... 14
Підведення підсумків заняття. Вправа «Дякую за заняття».............................................. 15
Куди ми помандруємо? Подорож Україною................................................................... 16
Узагальнена таблиця............................................................................................................. 16
Ранкова зустріч ..................................................................................................................... 17
Пригадування мультфільму «Дора – мандрівниця»............................................................ 17
Позначення контурів рюкзака Дори через послідовне з’єднання цифр та визначення
його вмісту, необхідного для мандрівки Україною.............................................................. 19
Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній свого населеного пункту та
складання усно розповіді про нього.................................................................................... 20
Дидактична гра «Мандруємо до столиці України» ............................................................ 20
Дидактична гра «Мандруємо до Чорного моря»................................................................. 23
Дидактична гра «Мандруємо в Карпати» ........................................................................... 24
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Мікрофон».................................................. 26
Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент....................................... 27
Узагальнена таблиця............................................................................................................ 27
Ранкова зустріч .................................................................................................................... 28
Визначення місця віртуальної мандрівки. Вправа «Куди ми помандруємо?» ............... 29
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну
мандрівку в Антарктиду. Гра «Танграм».............................................................................. 30
Визначення найнеобхідніших речей для подорожі на південний континент.................... 31
Здійснення віртуальної мандрівки на південний континент.............................................. 32
Підведення підсумків заняття. Вправа «Назви одним словом»....................................... 36
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?.......................................................... 37
Узагальнена таблиця............................................................................................................. 37
Ранкова зустріч ..................................................................................................................... 38
Читання оповідання «Перед соловейком соромно» .......................................................... 39
Обговорення з дітьми ситуацій, які ілюструють, звідки береться сміття
під час мандрівок .................................................................................................................. 40
Конструювання виробів із пачки з-під соку, пластикової пляшки, поліетиленових
пакетів (на вибір) ................................................................................................................... 41
Підведення підсумків заняття. Вправа «Продовж речення»............................................. 42
Додатки. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ......................................................................................43
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Фото з інтернету.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар