Ця програма та матеріали є результатом спільної праці фахівців з усіх регіонів України: учителів пілотних шкіл, тренерів з усіх областей України, авторів проекту Державного стандарту початкової освіти, методистів.
У пояснювальній записці до модельної навчальної програми зазначається, що її сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня й очікуваних результатів за галузями, які вчитель/вчителька реалізовуватиме впродовж тижня.
У рамках тижня окреслено ті проблеми/дослідницькі чи проблемні запитання, які стануть основою інтеграції та стрижнем освітнього процесу.
Зміст:
6 - Пояснювальна записка
10 - Орієнтовні дослідницькі/ проблемні запитання
10 - Завдання першого тижня
10 - Очікувані результати першого тижня
11 - Освітні галузі та очікувані результати учіння
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
13 - Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?
13 - Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
16 - Ранкова зустріч.Знайомство. Виконання пісні про школу. «Веселий» оркестр
19 - Діалог / сюжетно-рольова гра на тему «Чого я хочу навчитися в школі?»
22 - «Руховий» (математичний) диктант (для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо)
22 - Створення малюнка «Школа моєї мрії», зокрема на подвір’ї школи. Автограф під малюнком
23 - Рефлексія. Відгадування загадок
23 - Хто я? Хто мої однокласники?
23 - Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
26 - Ранкова зустріч. Називання свого імені та імен однокласників за допомогою інтерактивної гри
26 - Визначення спільних та відмінних ознак, притаманних однокласникам (робота в парах)
27 - Створення «учнівського квитка» школяра/ школярки: «автопортрет», запис імені (за можливості), дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання
27 - Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення»
28 - Виконання/ слухання дитячої пісні (напр. «Тому, хто біля тебе»)
29 - Підсумок дня. «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото)
30 - Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
30 - Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
32 - Ранкова зустріч «Хто як добирався до школи»
33 - Гра / вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур)
34 - Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі
34 - Гра «Уважний пішохід»
35 - Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту (мандрівка)
35 - Створення та представлення малюнка «Дорожні знаки коло школи»
37 - Що покласти у шкільний ранець?
37 - Узагальнена таблиця: приклади навчальної діяльності. Очікувані результати учіння. Індекс конкретного очікуваного результату
39 - Ранкова зустріч
39 - Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/ важчий)
41 - Загадки-пантоміми
42 - Діалог / гра «Що варто покласти в ранець і навіщо?»
45 - Графічний (математичний) диктант «Відгадай, хто / що в ранці»
45 - Слухання та обговорення тексту про чарівний ранець
47 - Перегляд мультфільму «Казка про дружбу / Рюкзачок»
47 - Створення позначок (емблем) для власних ранців
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ
49 - Визначення емоційного стану
54 - Гра / вправа «Дорожні знаки»
55 - Безпека на дорозі
56 - Дослідження (колір, форма, маса)
63 - Діалог / гра «Що варто покласти в ранець і для чого?»
64 - Графічний математичний диктант
(с) Проект «Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів. Нова українська школа»
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Матеріали для інших тижнів навчання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар