Згідно з рекомендаціями, облік результатів підсумкового оцінювання буде фіксуватися у свідоцтвах досягнень.
Свідоцтво досягнень є формою повідомлення учневі/учениці та батькам про формувальне оцінювання, що дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ їхньої дитини у навчальному році.
Загалом, формувальне оцінювання – це оцінювання, яке спрямовується на виховання в дітей мотивації до навчання та слугує рекомендацією до дій, а не педагогічним вироком. Зміни до підходу в оцінюванні є актуальними для школярів різного віку, однак для 1-х класів воно набуває особливого значення. Річ у тім, що молодші школярі мають характерну особливість сприймати негативну оцінку в зошиті як негативне оцінювання своєї особистості загалом. Це, у свою чергу, може вплинути на формування заниженої самооцінки у дитини.
Особливості заповнення:
- Перша частина свідоцтва – особисті досягнення – заповнюється двічі протягом року. У жовтні – проміжне оцінювання та в травні – підсумкове оцінювання.
- Друга частина – предметні компетенції – заповнюється лише в травні в межах підсумкового оцінювання.
- Рекомендації вчителя, що стосуються освітнього процесу, заповнюються також у травні за наявності графічних позначок у 3, 4 стовпцях.
Немає коментарів:
Дописати коментар