Тема: Я люблю свою країну
Мета: Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей; формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.
Обладнання. Карта України, Державний Герб, Прапор, Гімн України, презентація «Україна – моя Батьківщина», віночок із різнокольорових паперових квітів, хмаринки, сонечко, зірочки, сердечка, промінчики.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форма уроку: урок-подорож з елементами STEM
Девіз уроку: «Ми всі – одна сім’я, єдина ми родина. Мільйони різних «я», а разом – Україна».
Хід уроку
І. Привітання
Ранок розпочавсь цікаво,
Світить сонечко ласкаво,
В календарик заглядає
І від посмішки аж сяє.
Знає сонце гомінливе –
День сьогодні особливий!
Любі, мої милі діти.
Ви сьогодні вже учні у нас.
Будемо вчитись, дружити, радіти
Й називатися 1 клас.
Я сьогодні всіх щиро вітаю
В нашій школі, у дружній сім’ї.
І міцного здоров’я бажаю,
Й щастя-радості, любі мої.
Руку мамину ви відпустили
І пішли всі за мною в клас.
Мами з татами теж зрозуміли,
Що тепер ви великі у нас.
ІІ. Галявина знайомств
Вчитель: Дорогі діти! Сьогодні ви стали учнями, розпочалося ваше шкільне життя. Я вітаю вас із першим навчальним днем, із першим шкільним святом, із першим уроком. Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворилися на учнів, школярів. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.
Сьогоднішній урок у нас незвичайний. Сьогодні у нас урок-подорож. Хто мені скаже, що ж таке подорож?
Сьогодні ми разом із вами та вашими батьками вирушимо у Країну Знань, де на нас чекає багато цікавих пригод.
Але мандрувати ми будемо на ракеті, яку ми зараз з вами побудуємо за допомогою конструктора LEGO. (Вчитель викликає до себе трьох учнів і будує з ними ракету).
Вчитель: Ракету ми побудували, тож для відправлення в подорож зберемося всі на зупинці «Галявина знайомств».
Подивіться навколо, як багато учнів у класі. Можливо, ви ще не всі один одного знаєте, не з усіма знайомі. Звичайно, у кожного своє ім'я, і відразу буває важко запам'ятати, кого як звуть. Але ж складно розмовляти з людиною, якщо не знаєш його імені. А ми разом вчитимемося, і тому потрібно знати всіх учнів свого класу.
- Давайте знайомитися. Я ваша вчителька. Мене звати Оксана Леонідівна. А тепер дізнаємося, як звати кожного з вас. Коли я скажу: "Три-чотири"! - кожен по команді вигукне своє ім'я. Ну-мо, спробуємо! (Діти вигукують своє ім'я)
- Ой-ой-ой!. Начебто голосно кричали, а я жодного імені не розчула! А ви всі імена розчули?
- Давайте спробуємо по-іншому.
Подивіться на дошку. Бачите лісову галявину, але на ній немає квітів. Давайте виростимо на нашій дошці велику квіткову галявину. У вас в кожного на парті лежить квітка, на якій написане ваше ім’я. Зробимо так: я викликатиму до дошки декілька учнів, ви вийдете сюди і прикріпите квіти на галявину. Вам потрібно слухати уважно: чи не вас я назву. Я прошу вийти до дошки усіх, кого звуть… . (і так далі, потрібно 21 магнітик).
Фото з інтернету.
Немає коментарів:
Дописати коментар