Сьогодні прийшли до першого класу
діти – шестирічки, які навчатимуться у початковій школі чотири роки. Період
розвитку дитини від 6-ти років є перехідним між дошкільним і молодшим віком. З
приходом до школи змінюється провідна діяльність шестирічного школяра. Всі види
діяльності (гра, посильна праця, творчість) підпорядковуються навчанню. І
потрібно, щоб у першому класі цей перехід від ігрової до навчальної діяльності
був поступовим.
Робота з
шестирічними дітьми передбачає обов’язкове урахування їх фізіологічних і
психологічних особливостей. Маленькі шестирічки прагнуть визнання з боку
дорослого, вчителя і намагаються гарними вчинками заслужити це визнання. Тому
школярі набагато швидше відгукуються на прохання педагога, ніж на тверді
вимоги.
У першому класі
необхідно сформувати в дитині внутрішню позицію школяра, а саме: відмова від
дошкільного – ігрового способу існування, позитивне ставлення до навчального
процесу і нового типу стосунків з дорослим як з учителем.
Одним з основних завдань вчителів і психологів, що працюють у першому класі чотирирічної початкової школи, є створення умов для успішної адаптації дітей до шкільного життя.
Одним з основних завдань вчителів і психологів, що працюють у першому класі чотирирічної початкової школи, є створення умов для успішної адаптації дітей до шкільного життя.
Слід пам’ятати, що тривалість
адаптаційного періоду у шестирічок збільшується з трьох місяців до півроку.
Норми дошкільної поведінки краще
пропонувати спочатку у формі гри за шкільними правилами. Часто зазнають
труднощів шестирічки у процесі взаємодії з однолітками.
Немає коментарів:
Дописати коментар